Joogaava tuotepäällikkö Hanna Auvinen

23.02.2018 | Uratarinat

Tulin ensimmäisen kerran Sanoman palvelukseen jo 15-vuotiaana astellessani Ludviginkadun toimistoon. Toimin lähettinä ja vein toimittajille mm. toimistotarvikkeita. Kesätöinä lukioaikana ja merkonomiopintojen ohelle toimin asiakaspalvelussa toimin asiakaspalvelussa Vantaan toimipisteessä. Toimenkuvani laajeni jo silloin nopeasti ja olinkin varsinainen monitoiminainen. Koulutin mm. muita osa-aikaisia työntekijöitä ja välillä toimin esimiestehtävissäkin varatoimisena asiakastoiminnan vetäjänä.

Opiskellessani Liikemiesten Kauppaopistossa YO-merkomin tutkintoa rohkaisin mieleni ja pääsin puolen vuoden harjoitteluun Oikotielle. Meillä oli silloin Sanomatalossa jopa oma sisäänkäynti, jonka takaa paljastui ihan oma maailma. Lopputyönkin tein Sanomalle. 2000-luvun alkupuolella minua pyydettiin uraauurtavaan, mielenkiintoiseen puolen vuoden projektiin soittamaan Helsingin Sanomissa mainostaville asiakkaille, josko he olisivat kiinnostuneita vahvistamaan printin rekrytointi-ilmoitustaan näkyvyydellä internetissä! Silloin se oli vielä kaikille uutta – niin meille kuin myyjille kuin asiakkaillekin. Loppujen lopuksi tein työtä 6 vuotta, joten pääsin näkemään printin ja digin yhdistämisen vahvuudet aivan alusta lähtien.

Urani Sanomalla keskeytyi äitiyslomani aikaan. Sen loppupuolella päätin, että olisi aika kokeilla jotain uutta. Niinpä passiivisena työnhakijana selaisin Helsingin Sanomien rekryilmoituksia ja bongasin kiinnostavan tehtävän – Sanoman uudessa hankkeessa Rakennuslehden / Sanomatekniikan rekryilmoitusten myyjänä! Ja niinpä palasin jälleen tuttuun konserniin, tällä kertaa Pitäjänmäen toimipisteeseen.

Vastoin nykyistä trendiä, jossa työpaikkaa vaihdetaan usein, oma urani on konsernin palveluksessa ollut pitkä ja viihdyn edelleen tosi hyvin! Viimeiset 4 vuotta olen työskennellyt Oikotie Työpaikkojen palveluksessa. Siirryin juuri myyntipäällikön paikalta tuotepäälliköksi. Tuntuu, etten muualla olisi voinut koko ajan vaikuttamaan ja kehittämään omaa toimenkuvaani vastaavalla tavalla. Sanoma Digital on raikas, innostava ja mikä tärkeintä: meillä aina on hauskaa! Jokainen päivä on erilainen ja pystyn vaikuttamaan asioihin. Läheinen yhteistyö yli osasto- ja yksikkörajojen mahdollistaa jatkuvan kehittymisen ja nopean reagoinnin asiakkaidemme rekrytointitarpeisiin. Yhdessä tekeminen on luontevaa ja antoisaa. Kehitymme kaikki toisiltamme oppien.

Työ antaa sopivasti energiaa vapaa-aikaan ja päinvastoin. Futismammana jaksan osallistua aktiivisesti lapsien harrastusten tukemiseen, kun saan päivät tehdä rakastamaani työtä, jossa minua arvostetaan. Vastaavasti perhe-elämä, juoksu ja jooga antavat puhtia työpäiviin. Voin lämpimästi suositella Sanoma Digitalia työpaikkana.

Hanna Auvinen

Hanna Auvinen

Tuotepäällikkö

Muut uratarinat

Työntekijämme Annan tuntemuksia ensimmäisistä päivistä

Työntekijämme Annan tuntemuksia ensimmäisistä päivistä

Aloittaessani Oikotie Asuntojen tuotepäällikkönä uusi työyhteisö otti minut lämpimästi vastaan ja tunsin oloni kotoisaksi heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Alkuvaiheen kattava perehdytys antoi hyvät lähtökohdat työssä onnistumiseen. Työni on monipuolista,...

Myyntipäällikkö Matin ensimmäiset viikot digitalilaisena

Myyntipäällikkö Matin ensimmäiset viikot digitalilaisena

Työyhteisön vastaanotto on ollut tähänastisen työurani ehdottomasti paras! Aloittaessani Oikotie työpaikkojen myyntipäällikkönä tuli heti lämmin ja hyvä fiilis tulla uuteen paikkaan töihin. Uudella työpöydälläni odotti tervetuliaiskortti ja mahtava starter-kit:...

Sanoma Digitalin käytäväkeskusteluista kuultua

Sanoma Digitalin käytäväkeskusteluista kuultua

HRx 2017 -tapahtumassa opittiin uutta ja tavattiin yhteistyökumppaneita Oikotie Työpaikat oli yhteistyökumppanina Suomen johtavassa HR-alan tapahtumassa. HRx kokosi 500 HR-ammattilaista yhteen verkostoitumaan, keskustelemaan ja inspiroitumaan alan edelläkävijöiden...