Markkinointi

23.02.2018 | Toimenkuvat

Markkinointiosastollamme työskentelee kovan luokan markkinoinnin ammattilaista, joita yhdistää positiivinen energia, analyyttisuus ja luovuus.

Tärkein osa koko digitaalista markkinapaikkaamme on itse kohteet. Markkinoinnin tärkein tehtävä on varmistaa, että kuluttajat tuntevat palvelumme ja löytävät sieltä avun tarpeisiinsa – oli sitten kyseessä uuden työpaikan tai kodin haku. Analyyttinen datan hyödyntäminen näkyy markkinoinnin työssä päivittäin. ”Fakta ja fiilis” onkin tämän osaston motto. Kampanjoissa täytyy olla tunnusluvut kunnossa ja viesteissä täytyy olla tunnetta mukana, jotta se puhuttelisi kohderyhmiämme.

TV-, radio-, printti- ja nettikampanjat suunnitellaan, toteutetaan ja seurataan markkinointiosastollamme läheisessä yhteistyössä mainos- ja mediatoimiston kanssa. Hakukonemainonta ja sosiaalinen media ovat tärkeitä kanavia kävijävirran varmistamiseksi. Joka päivä sosiaalisen median tuottajamme luovat mielenkiintoista sisältöä ja nostavat puheenaiheita esim. eri Facebook-sivuillamme.

Palvelumme tavoittavat lähes jokaisen suomalaisen, joten vastuu vaikkapa kiinnostavien kohteiden nostamisesta on suuri. Yhteistyö muiden osastojen kanssa on saumatonta ja markkinointi on varsinainen näköalapaikka liiketoiminnan eri osa-alueisiin. Kun Sanoma Digital on vielä osa Suomen suurinta mediakonsernia Sanomaa, niin varmaa on, että alan ammattitaito kehittyy päivä päivältä. Työ on monipuolista ja haastavaa – mutta aina palkitsevaa!