Myynti

23.02.2018 | Toimenkuvat

Ammattitaito, asenne ja aktiivisuus ovat avainsanoja kuvaamaan myyntiosastomme henkilökuntaa.

Vaativa työ edellyttää monien eri toimialojen tuntemusta, kun he tarjoavat ratkaisuja erilaisiin tarpeisiin. Sidosryhmät vaihtelevat asiakkaiden HR-päättäjistä markkinoinnin kautta aina ylimpään johtoon. Usein ratkaisut räätälöidään kunkin asiakkaan omien tarpeiden mukaan – oli kyse sitten rekrytoinnista, kiinteistönvälityksestä, brändi- tai taktisesta mainonnasta. Niinpä kuuntelu ja asiakkaiden tarpeiden kartoitus onkin tärkeä osa työtä.

Myyjiämme ei paljoa toimistolla näy, sillä työnluonne on hyvin liikkuvaa, kun he liikkuvat asiakastapaamisista toisiin – aina hymy huulilla ja asenne kunnossa! Sanoma Digitalin myyjien ammattitaidon kehitykseen kuuluu jatkuva koulutus ja sparraus sekä Sanoman muiden yksiköiden myyjien että omien esimiesten kautta. Läheinen yhteistyö tuotekehityksen ja muiden osastojen kanssa kasvattaa polkua mediamyynnin huippuammattilaisiksi alati kehittyvällä digitaalisella toimialalla. Hyvä osoitus myyjiemme työtyytyväisyydestä on vähäinen vaihtuvuus. Myyntiosastollamme viihdytään ja tehdään loistavaa tulosta!