Myyntipäällikkö Matin ensimmäiset viikot digitalilaisena
Työyhteisön vastaanotto on ollut tähänastisen työurani ehdottomasti paras!
Aloittaessani Oikotie työpaikkojen myyntipäällikkönä tuli heti lämmin ja hyvä fiilis tulla uuteen paikkaan töihin. Uudella työpöydälläni odotti tervetuliaiskortti ja mahtava starter-kit: suklaalevy, oma kahvikuppi ja työsuhde-Reinot. Uusista työkavereistani pystyy aidosti aistimaan ammattitaidon ja innostuksenpalon omaa työtään kohtaan. Avoimuus, avuliaisuus, sosiaalisuus ja iloisuus ovat ehkä ensimmäiset adjektiivit, jotka parhaiten kuvaavat fiiliksiäni ilmapiiristä täällä. Asioihin reagoidaan nopeasti ja ollaan jatkuvasti kartalla mitä maailmalla tapahtuu. Johto on aidosti kiinnostunut työntekijöistä ja meitä kuunnellaan.
Perehdytys on ollut tiivistä ja varsin monipuolista. Seuraava steppi on alkaa sopia tapaamisia asiakkaideni kanssa ja tutustua heihin paremmin. Erilaisten ihmisten tapaaminen ja heidän kanssaan työskentely on yksi suurimpia syitä sille, miksi halusin tälle alalle. On hienoa päästä tutustumaan eri toimialoihin ja olla omalla toiminnallaan vaikuttamassa asiakkaiden liiketoimintaan ja rekrytointi- sekä työnantajakuvallisten tavoitteiden saavuttamiseen. Jokainen päivä on erilainen ja samalla mahdollisuus kehittyä sekä oppia uutta. Uskon, että Suomen johtava rekrytoinnin kumppani Oikotie tulee jatkossakin kulkemaan alan kehityksen kärjessä. Tämä jos mikä on mielenkiintoinen paikka olla töissä!
Samasta aihepiiristä
Oikotie tutki: Naiset pyytävät miehiä vähemmän palkkaa
Kansainvälisen naistenpäivän kunniaksi Oikotie Työpaikat selvitti, millaisia eroja naisissa ja miehissä on työnhakijoina. Tutkimuksessa selvisi, että naiset pyytävät miehiä vähemmän palkkaa. ”Rekrytoinnin yhteydessä on loistopaikka vaalia palkkatasa-arvoa”, Oikotie...

Työpaikkailmoitusten määrä kasvoi, yhteydenotot asuntokohteista lisääntyivät – vuosi 2018 oli Oikotielle vahvan kasvun aikaa
Viime vuosi oli Suomen suurimmalle työpaikkojen ja asuntojen markkinapaikka Oikotielle vahvan kasvun aikaa. Työpaikkailmoitusten määrä kasvoi 15 prosenttia ja asuntokohteita koskevien yhteydenottojen määrä 26 prosenttia. Kesäkuussa julkaistu uusi Oikotie-sovellus on...

Toimenkuvia laidasta laitaan
Markkinointi Markkinointiosastollamme työskentelee kovan luokan markkinoinnin ammattilaista, joita yhdistää positiivinen energia, analyyttisuus ja luovuus. Tärkein osa koko digitaalista markkinapaikkaamme on itse kohteet. Markkinoinnin tärkein tehtävä on varmistaa,...