Oikotien brändi vahvistuu – Huuto.net vahvemmin osaksi Oikotie-perhettä
Kuluttajat odottavat verkon markkinapaikoilta yhä laajempaa tarjontaa ja käytön helppoutta. Oikotie teki viime syksynä strategisen valinnan ja yhdisti Työpaikat ja Asunnot yhä vahvemmin yhteen. Tämä näkyi muun muassa menestyksekkäässä yhteiskampanjassa Kun aika on. Kampanja nosti sekä Oikotie Asuntojen että Oikotie Työpaikkojen tunnettuutta, kävijämäärä ja yhteydenottoja asiakkaille. Mainonnan seuraavassa vaiheessa Huuto.net yhdistetään yhä vahvemmin osaksi Oikotie-perhettä.
TV-kampanja on jatkoa palkitulle Veljekset -mainokselle ja temaattisesti se pysyy samalla, tunteisiin vetoavalla linjalla. Kampanjassa seurataan äidin ja pojan tarinoita eri näkökulmista luoden oivan alustan Oikotieltä löytyville työpaikoille, asunnoille ja Huuto.netille. Innovatiivisen tavan käyttää tarinan jatkuvuutta erilaisten palveluiden markkinoinnissa tavoitteena on vahvistaa mielikuvaa Oikotiestä luotettavana kumppanina, joka on mukana ihmisten elämän valinnoissa.
”Pidän Intohimotoimisto Cassiuksen ideoimaa konseptia huippuhyvänä. Yksi tarina, josta tehty kolme mainoselokuvaa, puhuttelee laajaa kohderyhmää ja monen meistä on helppo löytää tarinoista omakohtaista tarttumapintaa. Asuntojen mainos on pojan tarina, työpaikkojen äidin tarina ja Huuto.netin pelikonsolin tarina. Luopuminen, jopa rakkaasta pelikonsolistakin, kuuluu elämään ja Huuto.net osana Oikotietä auttaa löytämään Nintendolle uuden kodin, kun aika on”, Oikotien markkinointipäällikkö Elina Bono toteaa. Nintendo ja muut pelikonsolit ovat kestosuosikkeja Huudossa ja Nintendo oli haetuimpien viihde-elektroniikkalaitteiden joukossa vuonna 2016.

Talent Lead
email.osoite@sähköposti.com
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Samasta aihepiiristä
Arvio: avoimien työpaikkojen määrässä palataan 2021 lähelle vuotta 2019
Työpaikkailmoitusten määrä kasvoi koronavuonna kahdeksalla alalla Koronakriisi on laihduttanut Suomen työmarkkinoita. TE-toimistojen listoilla oli viime vuoden lopussa työttömiä työnhakijoita 99 700 enemmän kuin vuotta aiemmin. Lomautettuja oli 68 900...
Asiantuntija: Laitakaupungeista ja omakotitaloalueista on tulossa asuntomarkkinoiden voittajia 2021
Nyt on asuntomyyjän markkinat – 5 vinkkiä kaupankäyntiin Vuodesta 2021 näyttää tulevan asuntomarkkinoilla laitakaupunkien ja omakotitaloasumisen sesonki. Suuntaus poispäin keskustoista alkoi näkyä jo viime vuonna. Sen voi odottaa vähintäänkin jatkuvan,...
Korona lisäsi vuokra-asuntojen kysyntää pääkaupunkiseudulla vuonna 2020 – hakutoiveissa parveke nosti suosiotaan
Oikotie ja Suomen Vuokranantajat ovat yhdessä analysoineet koronan vaikutuksia vuokra-asunnon etsijöiden käytökseen vuonna 2020. Tarkastelu perustuu Oikotien vuokra-asuntojen hakuaineistoon pääkaupunkiseudulta. ”Vuokra-asuntojen kysyntä vahvistui...